kaizoku treasure

Tuesday, June 7

perempuan itu sebenarnya nakal

olla amigos,

hari ni aku nak sentuh cerita pasal perhubungan. bukan connection tapi relation. yes, relationship. to be specific aku nak cerita pasal perempuan sendiri dalam perhubungan. korang bese x tengok note-note kat facebook or  entry-entry kat mane-mane blog lah yang cerita pasal tanda-tanda perempuan jatuh cinta. mesti penah kan? kan2? korang perasan tak salah satu daripada note tu mesti cakap lebih kurang camni. "walaupun perempuan tu keluar dengan lelaki  lain, mesti still akan memikirkan lelaki yang dia suka". pernah dengar? pernah baca? pernah wonder maksud frasa ni?


gambar adalah hiasan semata (mcm ayt majalah plak..haha)


let me tell u a secret. macam apa yanrg aku tulis kat tajuk kat atas tu, perempuan ni sebenarnya nakal. x caya? betol...x tipu...tapi ini untuk kes-kes gadis yang belum berkahwin dan belum betul-betul serious nak kahwin dengan pasangan laa. (dah seyes nk kwen pon kdng noty gk...tp sket je la..haha) and satu lagi kalo yang jenis bercinto jarak jauh. memang dia buat nakal. x caya jugak? x caya jangan tanya awek korang. sebab diorang x akan ngaku punya...giler kau nak ngaku...heh.

perempuan ni seperti yang kita tau insan yang lemah dan manja. yang jenis pakwe dekat boleh la nak manja-manja dengan pakwe. yang jauh tu dapat tepon je laa... jadi biasanya diorang ni biasanya suka bergurau dengan guys especially kawan-kawan diorang or someone yang had crush on them. gurau yang biasa keluar ialah mintak belanja lah. bagi yang bukan kaki kikis ini memang gurauan yang betul-betul gurauan. bagi yang betul-betul setia dengan pakwe dan komited dan berjanji untuk kahwin, it ends here. tapi bagi yang puppy love atau cinta monyet ni or yang bercinta secara x serius ni memang gurauan, tapi kalo orang betul nak belanja apalah salahnya. so, awek-awek anda akan keluar dengan kawan diorang ni untuk dibelanja. macam tu je biasanya. but ofcoz as a friend lah dan diorang xkan keluar cuma berdua. kecuali kalau korang tau awek korang ni jenis tukar pakwe 3 bulan sekali, so this is bibit-bibit kecurangan mereka...muahaha and there will be another "meeting" set up for the next time berdua sahaja. well, berdua lebih baik kan bak kata acar buah acha septriasa...hoho jadi untuk pakwe-pakwe yang diluar sana. kenal pasti awek jenis apakah makwe korang tu. itu jelah kot yang aku nak cakap. to girl out there, jangan marah aku untuk bocor kan rahshia ini. i just want to save a relationship. till then, bubye.


p/s: entry ini tidak terpakai untuk gadis-gadis geng surau tudung labuh. sebab diorang bercinto pon tidak. camno nak nakal kan...haha

No comments:

Post a Comment