kaizoku treasure

Sunday, October 2

tenda biru

 olla amigos,


lama dah aku tak tulis entry kan? ada orang rindu tak? mesti xde kan...huhu. kami tau la, orang x kenai kami...kami bukan blogger famous pon...hukhuk (dduk kat bucu smbil kuis tanah dgn jari).

aaahhh, lupakan itu. aku sekarang ade plan untuk but cover untuk lagu-lagu klasik dan lagu-lagu lama. anak muda sekarang kan ramai yang buat cover lagu modern carta billboard je kan...jaga tanya suara aku sedap ke tak...nanti korang nilai sendiri. kalo tak sedap aku x sambung projek aku. tapi buat setakat ni aku x boleh buat lagi coz handset masuk hospital aku cuma buat reseanrsh je sekarang untuk lagu-lagu yang aku nak nyanyi.

 salah stu lagu yang aku nak nyanyi ialah lagu tenda biru nyanyian dessy ratnasari. korang penah dengar x?? famous lagu ni dulu tau. say what!!?? TAK PENAH??!! memanglah korang ni x berjiwa klasik.ok2, aku bagi korang link lagu tu ey...

lagu tenda biru nyanyian dessy ratnasari

haa, ni pulak lagu yang aku jumpa sedang aku on search reseacrh aku. (tulis pnjng2 nak share ni je...haha) well, nak buat came, projek aku kan masih tertunda. nanti aku da start aku post la. kalo suke ke x suke ke korang boleh komen. aku nyanyi hanya  untuk suka-suka dan nak naikkan balik lagu-lagu lama je...but before that, enjoy this video.

No comments:

Post a Comment