kaizoku treasure

Wednesday, April 6

muka ata sinyum owh'

hari ni saya sangat gumbira...hahaha (tetibe "sy" la pulek kan) ada dua faktor yang memberi kesan kepada kegumbiraan hati aku...hoho

yang pertama!!!
hari ni ramai yang singgah dan follow blog ni...heee~~ (pdhl x smp 10 org ag follow...iskk3)
mekaseh la sebab sudi singgah blog yang xde entry lagi neh...semua ni jasa baek abg ben sbb buat 1000 blog gegar april....mekaseh abg ben. tapi aku x bley join pon pop-kuiz yang dia buat tu sebab slalu clash ngn time kelas and aku pon still bizi dengan esaimen dan presentation yang x habes lagi ni. tapi ni pon da kira bersyukur sebab aku bukan kategori giler lagi da. i'm NOT talking ALONE ANYMORE!!! wuhuuu~~



yang kedua!!! (smbl tnjuk 2 kt muke org laen)
ape yang aku bet betol!!! hahaha. alkisah saya budak nakal pegi hantar gambar my other honey bee untuk untuk uji bakat model dkt DZMS Modelling agency. semua itu sebab dia x mau mengaku yang dia tu good looking. "muka i mcm tembok x siap", "mane la ada orag nk kt i" blablabla......hari ni t'bukti semua itu salah sebab dia dapat tawaran tu!!!! muahaha
tapi my other honey bee xkn join pon modelling tu sbb den punyo kojo nakal je...dia xmo pon join. n lagi satu sebab dia ade klas plak time photoshoot tu. (kalo pujuk agk dia nk je kot..heh)


p/s: my other honey bee ada blog...tapi xmo share ngn korg link...nnt uolls try my other honey bee plak... (mood perasan)  =P

3 comments:

  1. oh tidak....
    =.="

    ReplyDelete
  2. usha entri awak! take care~ awak! check entri aniss yang lame.. kalau boleh, buang lah word verrification nie.. payah nak komen!! terjah entri nie http://anisssikasturi.blogspot.com/2011/04/saya-suka-komen-blog-korang-tapi.html

    ReplyDelete