kaizoku treasure

Wednesday, April 20

pause / ||

hye guys...

as u all know now is the study week at most of university in Malaysia and my university is included.(gedik tibe2 cakap omputih...huahua) so i would pause any entry until my last paper unless if there is anything necessary.(pdhl da bpe hr x wt entry, xde idea...hukhuk =.=" )

saya mahu beri tumpuan kepada peperiksaan saya walaupun saya tahu saya tetap akan distracted dengan beberapa perkara sekeliling saya. dan jangan kutuk saya kata "eleh, mcm result baguih sgt nk tumpu study...heh" (dengan muka smirk)
saya memang tidak bijak sebab itulah saya perlu study dan kurangkan distractor sebanyak mungkin. saya kan kembali semula menulis selepas exam saya tamat dan idea saya datang. sekian terima kasih.

p/s: wish me luck for my exam. thanks a lot. xoxo

1 comment: