kaizoku treasure

Wednesday, April 27

new blog on the block

attention!!!!


new blog on the block...hoyeee~~...

erkk?? apekah aku cube sampaikan?? dah la hari tu kate xmao update blog sampai habis exam...alih-alih hari ni aku hupdate blog?? siap cakap ade blog baru lagi tuh... da habis exam ke?? (aku tau korg tgh wt muka smirk skunk ni)

okeh...mari saya eksplain...saya belom abes exam...jumaat ini ade paper advance urban planning lagi tahu!! xtau?? xpe la...saya tau saya belaja course tak famous d' fabulous macam doctor or engineer or etc...eyh!! bukan ini yang aku nk cerita...sory sory...

btw aku nk cakap pasal 1 blog ni...bukan nk review blog...belum layak lagi nk review blog orang lain..blog sendiri pon terkontang-kanting lagi....tapi aku akan buat blog baru yang akan menggantikan blog ni...neehhh...
aku nak tambah blog baru la...blog yang bersifat lebih kepada blogshop yang bertujuan membantu abang kesayangan aku mempromosikan perniagaan dia melalui medium internet (ayt mcm nk amek SPM...haha) jual ape kt sini...nantikan!!!



p/s: blog ni pon aku akn start buat lps abes semua paper exam aku...hari ni aku mls stady xtau la nape...sbb tu g hupdate blog nih...isk3

now, back to study....cuba utk lebih fokus...gambate nei....

1 comment:

  1. haha...excited nk taw jual pe...hihi..haishh wannie pon selaloo camtu minggu exam selaloo ckp xnk berbelog ooo berfb bagai..tup!tup!heeeee...blog macam penting je..so wannie selalooo xbace buku..hihihi^^

    ReplyDelete