kaizoku treasure

Friday, May 27

things i hate bout facebook #1

olla amigos,

hari ni nak cakap pasal facebook. sume orang ade facebook or nick name die fb. ok2 x sume orang ada fb. tapi purata kn?? sampai anak sedara aku yang baru umur berapa pon sibok nak bukak fb. kalo ada internet dekat rumah xpe la jugek. ni xde. da kompom-kompom kena pegi cyber kafir cafe untuk melampiaskan nafsu berfacebooking tu kan. ok. xmo entry panjang-panjang. just nak cakap ada la beberapa benda dalam fb ni yang mula menyampahkan aku.

korang pernah tak ada kawan-kawan yang join contest fanpage  mana-mana untuk menang hadiah?? mesti penah kan?? xkan lah b'ribu-ribu kawan korang xde sorang pon yang pernah join contest camtu...

bila dah join contest camtu diorang ni mesti nak kumpul like terbanyak kan?? kompom mintak tolong korang untuk sebagai kawan-kawan sejati (sejati lah sangat...) untuk tolong like. well aku pon penah je tolong kawan-kawan aku untuk benda-benda camni. yang aku meluatnya bila aku tiba-tiba dapat message fb mintak tolong like gamba dia yang aku x kenal pon sape. bukan setakat tu, mutual friend pon xde. adakah meraka ini terlalu despeardo untuk menang contest sampai mintak tolong dari orang yang diorang x kenal?? korang pikir la sendiri. bak kata nabil "lu pikir la sendiri". till then, bubye.


No comments:

Post a Comment