kaizoku treasure

Saturday, May 14

4 bulan....

pagi tadi last paper aku untuk sem ni...agensi dan pemasaran harta tanah. 3 credit. fuhhh....lega rasa...

so aku pon balik dengan senang hati selepas membusung perot dengan nasi putih bersayurkan ulan salom, berlaukkan ikan bakr dan air asam...emmmm~~ sedappppnyeeeeee~~ (sje jeleskan korg, muahaha. terliur x?? ngeh3). sampai dekat rumah sewa berangan la nk hupdate blog yang tersayang ni selepas selesai perjuangan seperti yang aku nekadkan sebelum ni. tengah dok semangat nak update bukak2 dashboard tibe-tibe!!!

hamek kau...patah semangat aku jap...naseb sekejap


bukak tutup balik, refresh balik, da buleh...yay...

abes tu ape kene mengena dengan 4 bulan?? haaa, meh sini dekat sikit...nk cakap ni....aku cuti sem 4 bulan....(bc ngn suara separa b'bisik...=p) korang ingat apa??!! aku ngandung ke??!! huish!!! ade kesitu plak dah...x kawin lagi lah. pah bedah ni...

hmmm...ape nk buat cuti 4 bln ni ek.*wonder* korang ade cadangan x?? keje pon menarik jugek kan...hehe dapat tambah income... but dont worry aku xkan abaikan belog ni...lepas ni nak update selalu. ade idea je aku huupdate...promise!!

p/s: ade sape2 nk bagi aku keje x?? hehe

No comments:

Post a Comment